مورد ناشناخته

نظر من در موضوعات مختلف

مورد ناشناخته

نظر من در موضوعات مختلف

  • ۰
  • ۰

خرید خط تلفن ۶ رقمی تهران در فرصت محدود میسر شد

خبر خوب اینکه با توجه به درخواست‌های بسیار مشتریان دفتر مجازی دفترشما اکنون یک فرصت استثنایی جهت واگذاری تعداد محدودی شماره تلفن ثابت ۶ رقمی تهران فراهم شده و شما می‌توانید با شرایطی که در این خبر درج شده تنها ماهانه با پرداخت ۶۰ هزار تومان صاحب یک خط ۶ رقمی با سر شماره ۲ تهران شوید و به کسب و کار خود جلوه و اعتباری حرفه ای ببخشید.

یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های اعتبار هر دفتر و کسب و کار شماره تلفنی است که برای خود استفاده می‎‌کند. نوع سرشماره، ترتیب اعداد و تعداد شماره‌ها همه نشان دهنده تمایز و ارزش آن شرکت است. شماره تلفن خاص همینطور حس مثبتی در مشتریان به وجود می‌آورد و سبب اطمینان آن‌ها می‌شود.

شماره تلفن خاص در ذهن مشتری باقی می‌ماند و تاثیر ویژه‌ای در بازاریابی دارد. شما با خرید خط تلفن ۶ رقمی ثابت تهران می‌توانید خود را از رقبا متمایز کرده و در بازار بدرخشید.

این روزها دیگر نه نیازی به معطلی و ایستادن در صف انتظار است و نه سیم کشی، تنها با ثبت نام اینترنتی در پورتال دفترشما می‌توانید صاحب شماره تلفن ثابت ۶ رقمی تهران شوید.

چگونه همین الان بدون معطلی یک خط ثابت ۶ رقمی با سرشماره ۲ تهران بخرم؟

با توجه به محدودیت تعداد خطوط، برای اینکه یک خط ۶ رقمی تهران داشته باشید گام‌های زیر را بردارید:

در گام اول نیاز است که ابتدا یکی از بسته‌های استاندارد یا بالاتر تلفن گویا دفتر شما را به مدت حداقل ۶ ماه از طریق پرتال خریداری کنید. برای این کار کافیست به صفحه تلفن گویا مراجعه کرده و سپس بسته استاندارد یا بالاتر را سفارش دهید و آنلاین مراحل خرید را طی کرده و پرداخت خود را انجام دهید. این مرحله فقط ۵ دقیقه طول میکشد.

 

خرید خط 6 رقمی تهران

با خرید این سرویس دو شماره تلفن ثابت ۸ رقمی رایگان هم در اختیار شما قرار می‌گیرد که سرویس تلفن گویا روی یکی از آنها فعال می شود و می‌توانید از شماره دوم برای فکس اینترنتی یا مصارف دیگر استفاده کنید.

توجه: مشتریانی که قبلا بسته استاندارد یا بالاتر شش ماهه تلفن گویا خریداری کرده اند نیاز به خرید مجدد یک بسته جدید ندارند. اگر بسته تلفن گویای شما سه ماهه است فقط کافیست آن را با هماهنگی واحد فروش به شش ماهه ارتقاء دهید.

در گام دوم پس از خریداری بسته شش ماهه تلفن گویا با واحد فروش دفتر شما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و تنها با پرداخت ماهی ۶۰ هزار تومان خط ۶ رقمی خود را انتخاب کنید.

مهم نیست ساکن چه شهر یا کشوری هستید. با خرید خط تلفن ثابت تهران از «دفتر شما» می‌توانید تماس‌های خود را بر روی گوشی همراهتان منتقل کنید، پاسخ دهید و تماسهای خود را مدیریت کنید. با توجه به اینکه تنها تعداد محدودی از خطوط ۶ رقمی تهران موجود است، اولویت واگذاری این خطوط با کسانی است که سریع‌تر اقدام کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی