مورد ناشناخته

نظر من در موضوعات مختلف

مورد ناشناخته

نظر من در موضوعات مختلف

  • ۰
  • ۰

جعبه مقوایی غذا رستوران ها

جعبه مقوایی غذا رستوران ها یکی از پر کاربرد ترین محصولات این شرکت برای انواع آشپزخانه ها اعم از رستوران ها و کترینگ ها می باشد. جعبه مقوایی غذا این شرکت در طرح ها و قالب های مختلف موجود می باشد. مزیت استفاده از جعبه مقوایی غذا برای رستوران ها این است که دیگر نیاز به دستگاه پک برای پک کردن نمی باشد و غذا را درون این جعبه می گذارند و به مصرف کننده تحویل می دهند. از مزیت های دیگر این محصول این است که در پک کردن ممکن است به علت نازکی پلاستیک، در حمل و نقل پک پاره شود اما در پک جعبه امکان تاثیر سوء روی محصول و اغذیه شما وجود ندارد. همچنین استفاده از این نوع جعبه مقوایی غذا سبب تبلیغات بیشتر و در نگاه اول نشان دهنده کیفیت محصول شما می باشد.

ظرف مقوایی سرو غذا

مجموعه تاپ پک با دارا بودن انواع قالب های مد نظر شما اعم از جعبه مقوایی تک پرسی و دو پرسی و سه پرسی و حالت های خاص همانند شش ضلعی یا مثلث می تواند نیاز شما را در بسته بندی پاسخ دهد. در ضمن در تمام این نوع جعبه ها قابلیت چاپ اختصاصی شما با رنگ های مختلف وجود دارد.

  • ۹۶/۰۶/۱۶
  • ناشناخته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی